HTML

Ingyenélők

Betekintés a fogorvosok misztikus kasztjának világába egy válás történetén keresztül avagy az emberi butaság határtalansága.

Friss topikok

Linkblog

2009.08.31. 22:55 dismay

Hogyan lett fegyverem

Címkék: fegyver pacifizmus fogorvos

Soha nem gondoltam volna arra, hogy egyszer gázpisztoly viselési engedélyért állok sorba a BRFK Teve utcai épületében. 

Mindig röhögtem azokon az embereken, akik péniszhosszabítóként dicsekedtek fegyverükkel. Én azonban rákényszerültem, mert életemben felbukkant a Fogorvos, aki gyökeresen megváltoztatta a fegyverekről és használatukról vallott eddigi nézeteimet. Pacifizmus ide, vagy oda szeretteink többszöri életveszélyes fenyegetése után döntöttem, hogy megvédem magunkat.

Hogy, hogyan jutottam ide? A blog talán erről is fog szólni, de főként arról, miért is vagyunk ingyenélők a Fogorvos szerint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenelok.blog.hu/api/trackback/id/tr491351912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása